NÕUSTAMIS- JA KONSULTEERIMISOSKUSED

Traditsiooniliselt pakume

  • Aitame teadvustada valdkonnaga seotud väljakutseid ja psühholoogilisi riske (nt läbipõlemine, ülekanded jne) ning õpetame osalejaid neid maandama 
  • Anname selge teoreetilise protsessiraamistiku ja praktilised nõustamis- ja konsulteerimisoskused, et jõuda soovitud tulemusteni.
  • Pakume mitmekesist harjutamisvõimalust. 


Uuemat

  • Selgem rahvusvaheliselt tunnustatud käsitlus organisatsiooni kui terviku konsulteerimisest, sealhulgas mitmekülgne tööriistakast konsultandile ning efektiivsed meetodid nende õpetamiseks gruppides. 
  • Sisulised täiendused, mis puudutavad konsultandi ja nõustaja rolli ärevatel aegadel, innovatsiooni toetamist, (organisatsioonide) pseudostrateegiate äratundmist ja muudatuste juhtimist.


Kursuse  eesmärgiks  on  personaalsete arendamisoskuste arendamine.


Teemad:

  • Konsultandi-nõustaja roll 
  • Konsulteerimisprotsessi ülesehitus ja faasid 
  • Nõustamisoskused:

o kliendiga psühholoogilise kontakti ja usaldussuhte loomine
o kuulamis- ja intervjueerimisoskused
o konfronteerumine
o toimetulek vastupanuga

  • Kliendi tüüpilised piirangud ja arengutakistused 
  • Konfliktid ja probleemid nõustamisel, nende lahendamine 
  • Konsultandi - nõustaja eneseanalüüs ja läbipõlemise vältimine 


Meetoditeks on lühiloengud, eneseanalüüsi harjutused, grupiarutelud, rollimängud, juhtumite  lahendamine.

Grupis 7-12 inimest.

Kursus kestab 2 päeva.


Tellimiseks sisekoolitusena.