Coachingute eesmärk on toetada kliente (nii üksikisikuid kui meeskondi) nende arengus. Coaching (arengutreening) võib aidata inimestel arendada oma võimeid, sotsiaalseid oskusi, tundetarkust ehk EQ-d, kasvatada psühholoogilist kapitali. Konkreetsed arengueesmärgid püstitatakse iga kliendiga avakohtumisel. Coachingud aitavad inimestest parimat välja tuua, sooritust parandada.
Võimalikud kasud
- soorituse parandamine, tulemuslikkuse suurendamine
- eneseteadlikkuse, vastutuse, proaktiivsuse ja enesemotiveerimise võime suurendamine
- uute rollide omandamise toetamine
- suurem kindlus väljakutsete võtmisel, loovus probleemide lahendamisel
- väärtustatuse tunde ja pühendumise kasv
- usalduse, avatuse ja psühholoogilise turvalisuse kasv organisatsioonis
SELF II coachingute unikaalne kasu
- meie coachid on omandanud on rahvusvaheliselt tunnustatud sotsiomeetria ja psühhodraama spetsialistid, kannavad spontaansuse toetamise mõtteviisi ja valdavad aktiviseerivaid coachinguvõtteid
- meil on nii loova coachingu kui kliinilise lähenemise alased kogemused ja oskusteave
- tunneme muutumisimmuunsuse ümberpööramise meetodeid
Individuaalsetel coachingutel kasutatavad meetodid
- coachinguvestlused, millel kasutatakse mittedirektiivse nõustamise ja lahenduskeskse lähenemise tehnikaid
- loovharjutused ja positiivse coachingu (arengutreeningu) tehnikad;
- arengutreening (coaching), kasutades ITCTM metoodika elemente;
- vaheülesannete täitmine töökohal, nende reflekteerimine ja analüüs, kokkuleppel ka monitoorimine.
Grupicoachingutel kasutatakse
- sotsiomeetrilisi ja loovusharjutusi
- arutelutehnikaid (sh nt kupli all meetod, klubi meetod jt)
- tegevuslikke meetodeid ja sotsiodraama tehnikaid