Traditsiooniliselt pakume
- Aitame teadvustada valdkonnaga seotud väljakutseid ja psühholoogilisi riske (nt läbipõlemine, ülekanded jne) ning õpetame osalejaid neid maandama
- Anname selge teoreetilise protsessiraamistiku ja praktilised nõustamis- ja konsulteerimisoskused, et jõuda soovitud tulemusteni.
- Pakume mitmekesist harjutamisvõimalust.
Uuemat
- Selgem rahvusvaheliselt tunnustatud käsitlus organisatsiooni kui terviku konsulteerimisest, sealhulgas mitmekülgne tööriistakast konsultandile ning efektiivsed meetodid nende õpetamiseks gruppides.
- Sisulised täiendused, mis puudutavad konsultandi ja nõustaja rolli ärevatel aegadel, innovatsiooni toetamist, (organisatsioonide) pseudostrateegiate äratundmist ja muudatuste juhtimist.
Kursuse eesmärgiks on personaalsete arendamisoskuste arendamine.
Teemad:
- Konsultandi-nõustaja roll
- Konsulteerimisprotsessi ülesehitus ja faasid
- Nõustamisoskused:
o kliendiga psühholoogilise kontakti ja usaldussuhte loomine
o kuulamis- ja intervjueerimisoskused
o konfronteerumine
o toimetulek vastupanuga
- Kliendi tüüpilised piirangud ja arengutakistused
- Konfliktid ja probleemid nõustamisel, nende lahendamine
- Konsultandi – nõustaja eneseanalüüs ja läbipõlemise vältimine
Meetoditeks on lühiloengud, eneseanalüüsi harjutused, grupiarutelud, rollimängud, juhtumite lahendamine.
Grupis 7-12 inimest.
Kursus kestab 2 päeva.
Tellimiseks sisekoolitusena.